Известие

Collapse
No announcement yet.

клапани

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • клапани

    имам едно въпросче.регулират ли се клапаните на 155 1.8 8в.,и ако се регулират да пишете за реда и начина

    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150+++hp
    EX = Alfa Romeo 156 2.4 JTD
    EX = Alfa Romeo 155 1.8 8v TS

  • #2
    клапани

    имам едно въпросче.регулират ли се клапаните на 155 1.8 8в.,и ако се регулират да пишете за реда и начина

    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150+++hp
    EX = Alfa Romeo 156 2.4 JTD
    EX = Alfa Romeo 155 1.8 8v TS

    Comment


    • #3
      пулчета или т.н парички по размер/ дебелина/
      Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
      Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

      Comment


      • #4
        пулчета или т.н парички по размер/ дебелина/
        Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
        Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

        Comment


        • #5
          Твоите са с хидравлични повдигачи и не се регулират... т.е. се саморегулират
          AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
          Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

          Comment


          • #6
            Твоите са с хидравлични повдигачи и не се регулират... т.е. се саморегулират
            AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
            Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Z:)m
              Твоите са с хидравлични повдигачи и не се регулират... т.е. се саморегулират
              Това горното изобщо не отговаря на истината

              Всички осем клапанови мотори при 155 са с верига като за начало. После реглажа на клапаните се прави като махнеш капака на главата. С хлабиномер се измерват луфтовете на клапаните и се записват. Нужно е да се превърта мотора за различните клапани така, че гърбицата да не е натиснала чашката. Най-удобно е колата да е вдигната на крик. Да се включи 5-та предавка и да се върти едното предно колело. Като се измерят и запишат всички хлабини се разхлабва веригата и се махат разпределителните валове. Изваждат се чашките, за да се стигне до пуловете, които седят върху стеблото на клапана точно над контрите и чашките принципно опират върху тях. Чашките и пуловете не се разбъркват и си ги подреждаш така, че да знаеш точно кой от къде е бил. След това с микрометър с обхват 0 - 25 мм се измерват всички пулове и се записват техните размери. Естествено като си измервал хлабините си видял кои клапани имат нужда от реглаж и пипаш само техните чашки и пулове. Другите не ги закачаш. Пресмята се според луфта, който е в момента и този които искаш да получиш колко по-дебели или по тънки пулове ти трябват и си ги купуваш от магазина по размер. Цената е към 3 лв. Сглобяването е в обратна последователност.
              Alfa Romeo 75 24V

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Z:)m
                Твоите са с хидравлични повдигачи и не се регулират... т.е. се саморегулират
                Това горното изобщо не отговаря на истината

                Всички осем клапанови мотори при 155 са с верига като за начало. После реглажа на клапаните се прави като махнеш капака на главата. С хлабиномер се измерват луфтовете на клапаните и се записват. Нужно е да се превърта мотора за различните клапани така, че гърбицата да не е натиснала чашката. Най-удобно е колата да е вдигната на крик. Да се включи 5-та предавка и да се върти едното предно колело. Като се измерят и запишат всички хлабини се разхлабва веригата и се махат разпределителните валове. Изваждат се чашките, за да се стигне до пуловете, които седят върху стеблото на клапана точно над контрите и чашките принципно опират върху тях. Чашките и пуловете не се разбъркват и си ги подреждаш така, че да знаеш точно кой от къде е бил. След това с микрометър с обхват 0 - 25 мм се измерват всички пулове и се записват техните размери. Естествено като си измервал хлабините си видял кои клапани имат нужда от реглаж и пипаш само техните чашки и пулове. Другите не ги закачаш. Пресмята се според луфта, който е в момента и този които искаш да получиш колко по-дебели или по тънки пулове ти трябват и си ги купуваш от магазина по размер. Цената е към 3 лв. Сглобяването е в обратна последователност.
                Alfa Romeo 75 24V

                Comment

                Working...
                X